Zakelijke communicatie en telefoneren
Doelgroep

Iedereen die in een zakelijke omgeving ( telefoon) gesprekken afhandelt. Bij voorbeeld medewerkers receptie, secretariaat, klantenservice, verkoopdienst en administratie

Inhoud cursus

Kan ook als bedrijfstraining gegeven worden, de inhoud wordt dan afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Effectieve communicatie (houding en bewustwording) - Actief luisteren - Vraagtechnieken - Stemgebruik - Structuur van een gesprek - Voeren van moeilijke gesprekken (klachtenbehandeling - slecht-nieuwsgesprekken) - Assertieve communicatie – Gesprekstechnieken - Luistertechnieken - Telefoonetiquette - Telefoonnotities en telefoonalfabet

Duur

3 lessen van 43 uur

Plaats

Terneuzen of op uw locatie

Examen

Aan het einde van de cursus ontvangt u een deelname certificaat

Kosten

Kosten cursus € 347,50 p.p. en kosten lesmateriaal € 39,50 p.p. De kosten voor het examen zijn € 37,50 p.p. Vrijgesteld van BTW op grond van de Wet Omzetbelasting artikel II lid 1 onder o1.

Administratieve trainingen
Inschrijven

Cursus dagen
Als maatwerk voor uw organisatie; op aanvraag (NHI opleidingen Terneuzen)
footer